missrynna_rose
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS Facebook Twitter NEWER OLDER +FOLLOW DASH

Aku,dia dan PSA
ok.assalamualaikum
 mesti ramai tak berapa familiar kan dengan PSA. ok. biar saya terangkan. sebenarnya tu politeknik Salahuddin Abdul Aziz Shah. a.k.a poli shah alam. apa kena mengena dengan saya? eh ada kene mngena. tu tempat saya belajaq sekarang. yep. saya pelajar sem 1 sesi Disember 2014. disebabkan tak dapat masa intake first. so dgn rajinnya saya isi borang utk intake kdua. alhamdulillah la dapat masuk.
so. politeknik ni takde la seteruk mana yg korang sangkakan. bukannnye untuk budak2 tak pandai. aipp. korang sangat silap ehh. ohh. saya dapat kos dip perniagaan antarabangsa. so dalam kelas mmg budak nye terror2 belakolahh. pronoun english semua bagus. persaingn sangat tinggi.

ok.satu benda yang saya kagum dan bangga pasal psa ni disebabkan. pada tahun 2015 ,politeknik premier iaitu politeknik Ungku Umar PUO ,Psa, dan Politeknik Ibrahim Sultan akan jadi universiti poli. yeyyy. ok. setaraf universiti ok.

   LAGI SATU. politeknik ni sangat sangat menitikkan pasal aurat dan pergaulan. so ade batasan antara laki dan perempuan. setiap hari isnin dan khamis wajib turun p.i  a.k.a pusat islam untuk solat berjemaah. digalakkan memakai stokin. actually. wanita wajib pakai stokin. so .korg da besar kan. da boleh fikir halal haram. pandai2 lah korg jaga diri. sekilas dari saya. miss rynnarose


official by me at 2:37 AM | 0 my likers
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>